MotoFreak Životopis
Tuning motora – Više od osam godina radnog iskustva na velikom rasponu motocikala.
Tehnička obuka na Piaggio, Vespa, Gillera, Aprillia, Scarabeo, Moto Guzzi, Suzuki, Ducati, i KTM.
Također nekoliko godina iskustva u Kawasakiju, Yamaha, Honda, i Hyosung. Specijaliziran za podešavanja performansi svih marki motocikala!
Kvalifikacije
Tri godine diplome Automotive tehničar
NZQA No. 90443-115 Kategorija D Razina 3.
Nacionalna potvrda u automobilnoj inženjering industriji NZQA ID 0114172526 Razina 4.
Tvornicki obučen RC8 KTM tehničar – Marrighofen Austrija
Aprillia RSV4 Factory Certified u FI dijagnostike, ovjes i upravljanje motorom – Split Hrvatska
Aprillia Shiver 750 Certificirani FI dijagnostike i upravljanjem motorom – Split Hrvatska
Aprillia Mana 850 Certified u FI dijagnostike i upravljanjem motorom – Split Hrvatska
Ducati Panegale 1199 Tehnički specijalist – Sydney, Australija
PREPORUKE:
Greg Sharp. GSXR1000 K7
Podešavanje performansi SUVREMENIH motocikla. Nakon što sam kupio Suzuki GSXR1000 K7 i vrlo mi se dojmila performansa koja je bila više nego adekvatana, pogotovo jer sam
instruktor za AMCC at ART dane (U Novom Zealandu) za instrukciju voznje u grupama 3 i 4.
Nakon savjeta od prijatelja, odlučio sam ukloniti ispusni sustav s katalizatorom tako da bi
ustedio na tezini ispusnog sistema,i tako ugradio sam Yoshimurin slip-on ispusni lonac. Kako imam osnovno mehanicarsko znanje, znam da mapa goriva nece biti ista kao i prije sa orginalnim ispusnim sistemom.Kontaktirao sam Igora iz (Motofreaktuninga). Nakon što sam provjerio njegov prethodni rad kod drugih Suzuki vlasnika,sa sigurnoscu sam mu dopustio da podesi mapu goriva na mom Suzukiju.Ukratko,nije mi bio cilj da mi motor ima vise snage, nego da mapa goriva bude podesena za moj novi ispusni sistem.Podesio je standardni ECU,(elektronicni upravljacki modul)(nije bilo potrebe za ugradnjom powercommanderom) uklonio je ventil auspuha (STVA),i uklonio je sve restikcije standardnog ECU. Rezultat je nevjerojatan ,vise snage u donjem dijelu RPM ,ostatak RPM(neocekivani podizaji prednjeg kotaca).Nevjerojatni rezultati gurua koji ima veliko iskustvo .Preporucio bi Igora 021880157 za bilo kakvo podesavanje mape goriva ili mape paljenja,ili ako samo trebate savjet ,voli pomoci i dati savjet.Mislim da ljudi koji rade poslove na motorima visokih performansa, trebaju biti prepoznani jer smo svi čuli o katastrofama pokusaja podesavanja performani motora.Ljepo je čuti za uspjesan rezultat. 0212614674 or 09 4733227, Greg Sharpe. (Novi Zealand)
Steve Clarke GSXR1000 K3
“10.3 trke ubrzanja na 401 m !!!”
Suzuki SV1000s
Vlasnik sam Suzukija SV1000s , ima dva ispusna Yoshimura auspuha, K&N filter zraka. Igor je podesio standardni ECU ,rezultat je :motor se osjeca puno bolji na reagiranju rucice gasa,i motor mi manje trosi nego prije. – Uspijem prijeci 22 kms/ 1 litru goriva.
2001 GSX1300R Hayabusa
Dolaskom na servis moje Hayabuse k5 , upoznao sam Igora (servisera motocikla u Aucklandu Novom Zealandu). Nakon kratkog razgovora o mojoj Hayabusi i servisima koje sam radio na njoj tijekom godina. Igor je promjenio mapu goriva na mojoj Busi i odmah sam primijetio prilikom ubrzavanja nije vise bilo rupa u gasu (flat spot). Potrebno je reći da sam impresioniran ne samo po svojoj sposobnosti nego injegovoj iskrenosti. Preporucio sam Igora mojim prijateljima jer sam bio impresioniran njegovim znanjem i profesionalnoscu, znajuci da stoji i garantira za svaki posao koji napravi na mojoj Busi. Preporucio bi Igora bilo kome . – Mike Loulanting.
Suzuki GSXR 1000 K6
Igora sam upoznao dolaskom na servis u Haldane’s Motorcycles Auckland Novi Zealand, sa svojom Aprilijom RSV1000 Factory i Ducatijem 1198 S koje sam posjedovao istovremeno. Nedavno sam kupio Suzuki GSXR 1000 K6. Kada je Igor saznao da sam kupio drugi motocikl, ponudio i objasnio mi je njegovo tuniranje na Suzuki motociklima. Vecina mojih voznja je cestovna voznja s ponekom voznjom na stazi. Bio sam malo skeptičan u vezi njegovog tiniranja, jer ne planiram koristiti motor za trke. Nakon nekoliko razgovora sa Igorom, uvjerio me je da ce promjenom mape goriva moj motor imat znacajnu razliku u performansama . Moji zahtjevi i upute Igoru bile su prilično jednostavne;
– povecati donji i srednji RPM snage [ GSXR1000 ima dovoljno snage na kraju RPM za moje vjestine cestovnih voznji ]
– da pocne raditi ravnomjerno na ler gasu [nije ravnomjerno i glatko radio na leru gasa,vjerovatno uzrokovano montazom slip-on Yoshi auspuha i ne promjenom mape goriva ]
– da bude glatak ”smoooooth” otvaranjem rucice gasa roll on.(on-off rucica gasa) [to je bilo vrlo vazno za mene ]
– ako bude smanjena potrošnja goriva će biti bonus, ali nije uvjet.Nakon nekoliko stotina prijedenih kilometara i promjene mape goriva i mape paljenja ,mogu reci da sam totalno zadovoljan sa svim prformansama svog Suzukija. Kada sam u 6toj brzini imam osjecaj da imam snagu od 4te brzine.
Konacno radi umjereno na lergasu ,ali najvaznije je da ”on- off ”roll on rucicom gasa ima znatnu promjenu, kao da imam novi motor. I potrosnja goviva mi se smanjila.Najbolji novac sam ikada uložio u “tune up” Svakome bih preporucio Igora. Ako zelite popricati sa mnom Igor ce vam dati moju e-mail adresu.
Warwick Spedding
ZX6RR 2005
Vlasnik sam 05 ZX6RR . Igora mi je preporucio moj prijatelj koji servisira svoj Suzuki kod njega.
Dopeljao sam motor kod Igora, rekao sam da ga pregleda i zamjeni sta mu treba.
Kada sam dobio motor nazad,bio je kao novi motor 100% promjene u svim pogledima,
puno vise snage,sada prednji kotac se podize prilikom ubrzavanja.
Igora preporucujem svima.
SUZUKI GSXR 750 K6
Htio bih podjeliti svoje iskustvo sa chip tuningom kojeg je odradio Igor (Motofrek Tuning), na mom gsxr 750 2006g. Sve je krenulo od opornika ‘varalice’ koja govori centralnoj jedinici motocikla da je motocikl uvijek u petoj brzini i da mu uvijek isporucuje 100% snage. I tu je bila potrebna ugradnja odgovarajuceg elektro elemena umjesto tvornickog. Nakon dolaska u Motofreak Tuning vracen je tvornicki elektro element, i sve je odradeno preko samog kompjutera (poslovna tajna). No primjetio sam da motor radi ravnomjernije i kao da jos malo bolje vuce u nizim brzinama nego prije. Nakon jos par sugestija i prijedloga od strane Igora ubacili smo jos malo ‘vatre’ u ne vise tako mladog Suzukia. Instalirana je opcija lauch controla i skinute su sve tvornicke restrikcije sa motora.
Dojam: vauuuuuuuihhhhhihha, ides …., jednostavno drugi motor, launch control radi besprijekorno, moze se stelati doslovno na par desetaka okretaja, a sto se tice restrikcija, motor vuce u bilo kojoj brzini i to ODMAH sto prije nije bio slucaj za 5. i 6. brzinu ako su okretaji pali, jednostavno puca od snage, nekad me jednostavno iznenadi kad se propne na zadnji kotac i to sa takvom lakocom. Lako se zavrti i do 15,16000 okretaja!!!!, sto je prije bilo nemoguce. Jednostavno ubrzanja su toliko dobra da se kapacitetniji i snagom dosta jaci motocikli muce da bi napravili neku prednost.
S time da je motor standardan, osim bmc filtera zraka i slip on trioval yoshimura auspuha
Prije maximalna brzina mojeg Suzukija je bila 286km a sada nevjerovatnih 301km sto i pise na satu.
Na trkama ubrzanja 402 metara sam parirao sa motorima od 1000 ccm. Pošto nema klase od 750ccm , spadaju u klasu od 1000 ccm, i vozeći sa puno jačim motorima ostvario sam odlične rezultate za samo koju milisekundu slabije, što se nadam poboljšati uz malo vježbanja.
Sve pohvala Igoru na odradenom poslu.
Ako zelite mozete me kontaktirati putem Igora.
Ivan
GSXR1000 K3-K4
A sto reći.. Igor Tuning HVALA!
Vlasnik sam GSXR1000 K3-K4
Motor mi je sada totalno druga priča.
Nema rupe vise kod ubrzanja, snage ima brutalno, launch control je nesto predivno:) na zadnjem ko od sale… A osjecaj na gasu je nesto sto jos nisam dozivio.. Savrseno… Nema trzanja, nema stucanja, nema rupe… Divota.
Preporucujem svima!